(Tento post není o filmu)
Znáte jistě Kafkův "Proces", Adamsova "Stopařova průvodce po galaxii" nebo Gilliamův film Brazil. Téma rozbujelé byrokracie, která komplikuje řešení čehokoliv, je velmi vděčné. Ale dnes, kdy se tyto procesy přenesly do online chatů, kde jsou aktivně rozdmýchávány za pomoci AI chatbotů a cizinců, kteří se s vámi baví pomocí strojového překladače (používajícího česká slova "Áno" a "Ďekujeme"), bylo dosaženo dokonalosti.
Včera jsme si koupili vysavač Dyson a zodpovědně jsem se ho pokusil zaregistrovat na oficiálních stránkách, jak mě důrazně upozorňoval přiložený leták se sériovým kódem výrobku. Což nešlo, protože stránka hlásila, že "tento kód není validní". Klikl jsem tudíž na "WhatsApp chat s naší podporou" a započal úžasný příběh:
Pointa: Podařilo se mi nakonec sehnat lokální české telefonní číslo Dysonu a tam mi řekli, že vysavač nikde registrovat nemusím a v případě reklamace mi stačí faktura od Alzy.
Ďekujeme, pobavili jsme se. A vytvoření účtu u společnosti Dyson dopadlo dobře, to se může hodit.
OdpovědětVymazatDlouhé letní večery Fukaům utíkají jedna báseň.
OdpovědětVymazatAch jaj.. toto je typická začiatočnícka chyba. S podporou zásadne komunikujem tak, že niečo podstatné pri tom robím, aby ma 5 min. čakanie na odpoveď nenasralo. Proste keď to pípne, viem, že niečo odpísali, zareagujem a vrátim sa k podstatnej činnosti. Tvoj postup je návod k nešťastiu.
OdpovědětVymazatAle co kdyzje to obracene a ty jsi duchodce Fuka a deset minut neodpovidas na otazku, jestli jsi stale online? Zatimco na podporu ceka dalsich 10 zakazniku?
VymazatMne spíše zaráží, že se Franta domáhá 5ti leté záruky na stránkách Dysonu, i když ti s tím nemají nic společného a správně mu tam zadali 2 letou. Dle té faktury si dokoupil u Alzy službu "Pojištění prodloužené záruky +3 roky", tzn ty další 3 roky si řeší Alza sama, s Dysonem to nemá nic společného a chudák AI z toho byla celá zmatená.
OdpovědětVymazatOsobně to znám z té druhé strany, 8 let jsem dělal šéfa takové podobné prodejny a ze strany regionálních manažerů (a výše) byl na tyhle služby vždy obrovský tlak, protože je to vlastně čistá marže pro firmu (zákazník zaplatí hafo peněz navíc, často i více, než je samotná marže z originálního produktu... a přitom v 99% už se ten zákazník s tou pojistkou/prodlouženou zárukou apod nikdy nevrátí, takže easy money). Takže pokud nechcete z nějakého důvodu udělat prodejci radost, tak nebrat.
Koupit vysavac Dyson byla nejvetsi chyba meho zivota. Je to zkurveny smejd!
OdpovědětVymazat